måndag, september 19, 2005

Bloggkramp?

Har redan fått skrivkramp. Hade inget riktigt intressant att berätta mer än att jag tillbringat fm på skolan och sen pluggat inför tentan. Jag läser sociologisk teori just nu och det är intressant men många begrepp att hålla isär och en del "gubbar" som man inte får blanda ihop. Får se hur det går... har några dar då jag ska lämna barna på dagis och bara ägna mig åt "korvstoppning"... ska bli skönt att vara hemma och plugga i mysbyxorna.

Kan meddela att min sambo självklart fick rösta igår. Han är "känd" i vår ort och hade leg så det var inte någon större katastrof, men jag lär inte göra om samma misstag iallafall.
Nån dag ska jag lägga in ett foto på mig själv här men inte idag för nu är jag påväg att gå och lägga mig. Har lånat ett gäng böcker på biblo som jag vill kika i innan jag somnar.
Sov gott /M

Inga kommentarer: