fredag, oktober 28, 2005

Heja mej själv

Tenta igår. Pust vilken pina. Först hade jag ju glömt att registrera mig på tentan som är nytt sen jag gick sist. Och det innebar att man snällt fick stå i skamvrån och skriva upp sig på en kölista och hoppas att det fanns plats kvar när alla som bokat sig kommit. Det gick ju vägen tack och lov- tänk om man inte fått skriva- vilket antiklimax! Men jag skrev i 2 timmar (av 4) och sen drog jag. Vanligen sitter jag tiden ut men igår kände jag att jag inte hade mer i skallen.
Idag fick jag veta resultatet på förra tentan... VG.... YESYESYES

IDag fredag var vi helt lediga jag och tjejerna. Vi åkte och badade på badhuset. Det var Julias första badhusbesök och bastu så det var spännande. Hon skötte sig bra men i ärlighetens namn så har hon nog kissat rätt många gånger i barnpoolen.... men det är väl därför de har klor?
Ellen var i stora basängen med kompisarna och deras mamma och hon var jätteduktig i vattnet.

Nu har vi ätit en kosmiskt god middag och druckit ett glas vin så man är lagom däst och avslappnad. Jag ska natta de små och sen döa framför tvn en stund, kanske glo på Idol och Hej Baberiba. Hon är så duktig Christine Meltzer- hennes Pernilla Wahlgren, Dolche Vita- Emma mfl är verkligen så bra. I love her!
Ha en skön kväll./m

Inga kommentarer: