måndag, februari 20, 2006

Det é mycket nu....

Thailand bokad.. Hua Hin here we come! Anledningen till att det blir just Hua Hin är att vi fick bra flygpris med reguljärflyg. Vi vill helst inte åka charter eftersom det är så trångt på planet och vi har livliga barn... så nu blev det flyg till Bankok och då föll valet på Hua Hin eftersom det verkar vara en lagom stor stad så vi får se lite liv och rörelse samtidigt som vi kan njuta av stranden och åka på utflykter till nationalparker och sånt. Vi vill inte ha det för stilla eftersom vi bor ute i buschen i vanliga fall.
Jag rekar på nätet och läser allt jag kommer över om restips med barn och sånt. Vill förbereda mig så mycket som möjligt.

Annars... magsjuka i söndags för mig och E. --INTE KUL--Varför finns det inget bot mot så hemska sjukdomar??? Svar: för att ingen människa vill ingå i några studier ;-)
Så vi är i karantän just nu vilket innebär att jag missar en viktig skoldag med ny projektgrupp
:-(

Inga kommentarer: