söndag, mars 12, 2006

Resfeber kanske

Har letat som en galning efter E:s pass i 3 timmar... hon har ett sen vi var på Teneriffa och jag trodde jag visste var det var men så visade det sig att det var fel så vi har rivit ut alla papper och vänt ut och in på huset tills jag hittade det i en kartong med kontorsgrejor som var i bodan. PUH anspänningen var alldeles för hemsk, jag hann börja inbilla mig massor av hemska senarion om hur hon inte skulle kunna åka och vi skulle förlora en massa pengar på non-refundable tickets....Men det ordnade ju sig så nu är jag luuugn.
Läste just om alla kackelackor som finns i Thailand och de som känner mig vet vilken skräck jag har för kryp. Detta lär ju bli en upplevelse ;-)
Nu har jag bara massor att göra innan vi åker på Fredag. Måste plugga för på Torsd är det tenta i Arbetspsykologi. Sen ska jag givetvis packa och fixa med sånt, låna böcker på biblo, handla, och blablabla.... Roligt men pirrigt och lite stressigt. Det blir skönt när vi är på väg.
Nu måste jag sluta sitta här och istället gå och sova.
Kram och gonatt.

Inga kommentarer: