tisdag, juli 11, 2006

Jordgubbar är sommar
















Äntligen har vi egna "gubbar" i landet. De är stora och verkligen gudomligt goda. Bäst är det att bara äta från landet men det är inte fel att göra en paj med lemoncurd och grädde eller äta med vaniljglass. Smums.
Vilken sommar vi har fått!! Sol i flera dagar och jättevarmt. Jag kan inte klaga på badtempen heller. Vi har varit flitiga badare denna senaste vecka- även jag. Jag har inte förstånd att bli vuxen i det fallet- jag älskar att bada- så är det bara.
R har gått på semester nu så vi bygger för fullt- på vår utbyggnad som ska bli ett sovrum åt oss och en liten toa. Det kommer att bli jättebra. Jag ska väl inte säga att jag bygger nått men jag hjälper till indirekt kan man säga ;-D
Nu måste vi börja titta på tapeter och golvmaterial. Det finns så mycket fint så jag vet inte hur vi ska kunna välja!

Inga kommentarer: