tisdag, februari 06, 2007

Utmaning: Fem saker om mig

Jag antog en utmaning från Käthe´s modeblogg som förövrigt har en månads köptstopp vilket jag är mkt impad av. Men här är iaf utmaningen:

Här är fem saker om mig som ni kanske inte känner till:

- Jag var sommarpratare när jag var 12 år och fick beundrarbrev från folk som hört mitt program.

- Jag har bantat bort över 25 kg (och fått tillbaka dem med råge)

- Jag äter bara fett och protein. Inget bröd trots att jag är mackoman. Har grädde i kaffet, riktigt smör till äggen etc och mår toppen.

- Jag var med i en syntgrupp som hette Eureka.

-Jag tycker att Beckfilmerna är skitdåliga.

1 kommentar:

Lindas trädgårdsblogg sa...

HAR DU VARIT SOMMARPRATARE?!?! Du påminde mig om att jag gick runt och fantiserade vad jag skulle prata om i radio. Du har väl kvar programmet?