lördag, oktober 29, 2005

Lördagssurfat

Har suttit på nätet och surfat runt en stund och kikat bla på Madonnas nya video. Jag tycker ju att hon är så häftig... men jag är så less Abba låtarna så jag vet inte vad jag tycker om hennes nya discosound... videon var snygg men mysko.

Nå hittade också www. topmodel.nu en "anti- topmodel" sida som verkade lovande... men så kom jag in på Junias hemsida som står bakom topmodel.nu och då läser jag att det är en kristen tidning. Bah - va synd. Jag är inte mycket för det där med Gud och sånt så jag blev lätt besviken för annars hade Junia kunnat vara ett alternativ för den som tycker att det finns så mycket mer i livet än bara det yttre.
Men jag kommer inte att lägga upp den som bokmärke hos mig- tyvärr. Sökandet efter alternativ till utseendefixering kommer att fortsätta.

Inga kommentarer: