tisdag, november 22, 2005

Va jag håller på!!!

Jaha nu har jag publicerats på http://www.1000svenskar.se
Varför det då? Jo jag satt och surfade och hittade en sida som hette kvinna.nu och där hade de en porträttserie om kvinnor i Sverige och de uppmamade att man kunde skriva och vara med där. Jag blev väl sugen eller kände mig skrivsugen så jag skrev ett brev och bifogade ett foto. De skrev tillbaka och ville ta med mig på 1000svenskar.se och jag tyckte det var ok.
Det är ju kul att "synas" förstås - annars skulle jag inte skriva här och hoppas på att bli läst. Jag har ett behov av att förmedla mig och det har tagit sig olika uttryck genom åren. Nu är det detta tydligen.

Fick G på tentan- jag är nöjd för jag tyckte den var svår och jag hade lixom ingen diciplin att läsa till den. Satt mest med böckerna i knät och kollade på tv faktiskt :-)

Over and out

Inga kommentarer: