lördag, januari 28, 2006

Ni ba måste läsa....

Läste just en så bra bok som jag bara måste tipsa alla om: Blod och Död av James Ganman. Skriv ner det och spring till biblan.... den var SÅ bra. Den handlar om en realitytv-show med 10 seriemördare strandsatta på en öde ö. De får tillgång till hur mycket vapen som helst, knark och droger samt godis och kaffe och de ska döda varandra och den som överlever blir benådad. Ja det låter en smula vrickat och det är det ju också men så bra skrivet med så mycket roliga kängor åt vår fashination för kändisar och populärkultur etc.... massor av härlig namedropping och lite vinkar åt både psykologi och sociologi fast kul, kul kul.
LÄS och berätta sen för mig vad ni tyckte.

Förövrigt är vår dator på lagning igen så det blir lite bloggande för mig just nu.....men jag ska skärpa mig.

Inga kommentarer: