fredag, december 22, 2006

Hoppas ni känner julefrid

Idag har vi bakat pepparkakor och torkat korv och nu återstår bara skinkan. Sen är allt klart inför julafton. Jag har även gjort baklava från Coops hemsida och det vart mycket gott tyckte alla som smakat utom barnen som föredrog fudgen (snart slut...)
Jag och maken degar framför tvn och har just sett min favoritfilm från 80-talet nämligen Ombyttar roller med Eddie Murphy och Dan Akroyd... supernördigt jag vet men den är kul än. ;-)
Barnen är lite motsträviga till att gå och sova, dels har de fått för mycket socker ikväll och sen har vi inte vart ute nått pga halkan så jag förstår att de har lite "myror i brallan". Ska det bli en vit jul eller en glashal?
Ta det lungt i trafiken nu alla som ska ut på vägarna under helgen.

Må så gott.

Inga kommentarer: