fredag, januari 19, 2007

Examensarbete - Hjälp

Nu är det hög tid att komma på ett ämne att skriva uppsats om. Jag väljer att skriva CD vilket innebär en större uppsats på 30p istället för att skriva två på 15p. Har också hittat ngn att skriva med men nu ska vi bara klura ut ämnet. Det finns så mycket inom psykologin som intresserar oss men det gäller att hitta en frågeställning och en teori som går att applicera.
Det är vad som rör sig mest i skallen just nu.

Jag klippte mig ju i tisdags och det blev PAGE... tänk nu fick lockarna falla tillslut. Håll med om att jag var ganska modig för även om det pratas om att det är så inne med page nu så är det inte så väldigt många man ser som "vågat" klippa sig. Så jag känner mig modig och faktiskt nöjd över att jag inte ser ut som om jag strävar efter att efterlikna "ungsnärtorna" i min klass. Jag är trots allt 17 år äldre än många av dem.

2 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

BILDBEVIS!! Jag tycker det är jättesnyggt med page på alla andra, men jag levde med page typ hela 90-talet och har svårt att se att jag ska ha det igen. :-)

Anonym sa...

Hur har du håret nu då Linda?