lördag, mars 17, 2007

Hej alla glada. Vi har haft IKEA -orgie jag och R. Vi for utan barn och var inne i affären (inkl fika och korvpaus) i 5 timmar. De ni!! Det blev massor av grejor till vårt nya sovrum och Es rum: dubbelsäng, dagbädd åt E, Skrivbord åt oss, två stolar till Es rum samt 2 garderober till vårt sovrum och givetvis lite småplock. Vi handlade så mycket så vi fick 1000kr rabatt till nästa gång. Nu är jag mättad för ett tag kan jag säga.
Idag har E varit på sin första skidtävling och hon var jätteduktig och vann fina priser.
Nu ska vi äta lite Ikea-ribs och sen dra iväg till J och L. J fyller 35 och måste firas med lite sång och några presenter.
Ha en bra Lördagkväll y'all!

4 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Kul!! Senast ni var på Ikea lät det ju som ni aldrig ville dit igen. Hoppas era nya grejer inte framkallar allt för många svordomar innan de är monterade. Trevlig helg!

Fia sa...

Åh vad kul det måste ha varit att shoppa till nya sovrummet! Om två veckor ska jag till Happis på fack-konferens och då ska vi ta en sväng på IKEA. Bäst att kolla in katalogen före så man är effektiv, för vi har nog inte fem timmar på oss.

Kerstin sa...

Jag var också på IKEA igår - ALDRIG mer en lördag. Jag antar att ni var i Happis. Är det bra där?

Maria sa...

Kerstin: Vi var där en fredag så det var hyfsat lite folk. Skönt. Ja Happis Ikea är bra. Stor restaurang etc.