lördag, april 14, 2007

Saablåten

Har ni sett Saab-reklamen och gråtit till den oerhört vackra låten "Release me" med gruppen Laura? Man kan ladda ner den på saabs hemsida eller lyssna på Myspace så nu tänker jag spela den hela dagen.

Och så tar vi i ända från tårna:

I am the wilderness locked in a cage
I am a growing force you kept in place
I am a tree reaching for the sun
Please don't hold me down
Please don't hold me down

I am a rolling wave without the motion
A glass of water longing for the ocean
I am an asphalt flower breaking free
but you keep stopping me
Release me
Release me

I am the rain that's coming down on you
That you shielded yourself from with a roof
I have the fire burning desperately
but you're controlling me
Release me
Release me

4 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar den låten!!!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Den är fantastisk! Du, nu har jag precis sett Al Gores film (gick på TV4 Fakta). Dags att kavla upp ärmarna! Det är så bra att du skriver om miljön i din blogg.

Maria sa...

Jag skäms för att jag inte engagerat mig nog. Nu måste vi ta i lite som du säger Linda!

Anonym sa...

Har letat efter den låten! Att jag inte varit tillräckligt smart att gå in på Saab's hemsida förvånar mig. Tack för den utförliga informationen