fredag, juli 06, 2007

Open for business??

Nej jag vet inte om jag har öppet igen... kan inte bestämma mig. Ibland blir jag bara så trött på bloggen som fenomen- att jag ägnar mig åt att tipsa och skryta om vad jag gjort och vad jag läst och vad jag kan... det känns lite fel fokus... men ibland saknar jag att glatt kunna delge alla något som jag själv upptäckt/insett eller vill rekomendera för att jag själv tycker att det är så himla bra.
Eller så måste jag stänga bloggen och öppna en ny- anonym blogg där jag verkligen kan skriva allt jag känner.

Men nu är det ju sommar och det går så fort....det vispar bara till så kommer hösten. Skulle önska att vi kunde uppleva våren och sommaren i slowmotion så att när syrenen väl slår ut så gör den det i flera veckor...så man hinner med allt- hinner känna och njuta av allt som sker i naturen... länge länge...

2 kommentarer:

Fia sa...

Åh, vad kul att se att du är tillbaka! Jag la också av i princip när du stängde, kom likosm helt av mig. Du jag har också funderat på det där med en anonym blogg, där man kan skriva vad man VERKLIGEN känner. Ibland känns det så himla ytligt med den blogg jag har just nu.
Kram Fia

Lindas trädgårdsblogg sa...

Och jag har också haft ett uppehåll... På tisdag åker vi upp till Norrland. Vore kul om vi hann träffas. Såg du att Jenny kommenterade på min blogg? Är uppe två veckor och har så svårt att planera nåt. Hoppas vi kan träffas lite spontant. Hörs!