måndag, oktober 03, 2005

Oktober har inletts

Vår dator är på lagning... jag har alltså inte möjlighet att uppdatera min blogg så ofta vilket är så trist. Man kommer av sig...
Idag har jag inga lektioner så jag tog barnen med mig och åkte till mina föräldrar. Skönt med sällskap och barnvakt när jag ska åka och kolla på skor. Ska jag ha stövlar eller inte i vinter??? Jag har varit sugen på det men börjar så smått bli tveksam. Anledningen till att jag vill ha stövlar är att de ska använas till min gröna singoallakjol men den har jag ju inte direkt ofta .... men det blir nog oftare med ett par stövlar - så mycket är då sant.
Min icke-viktmiskning går bra. Så smått börjar jag se njutningen i att gå en promenad... förut har en promenad på 40 minuter endast setts som 4 point eller en kanelbulle eller ett glas vin. Allt har med ens mentala inställning att göra... om man antar en annan slags tankeattityd till mat och motion så kanske det leder till mer normala känslor inför dem. Nu ska jag inte skriva mer om det- jag lovar.

Inga kommentarer: