tisdag, november 15, 2005

Bolibompa och annat tv-aktigt

Min yngsta dotter J har börjat prata så smått. Bara enstaka formationer som låter ungefär: BOPPAAAA som vi vet betyder Bolibompa. Nu ligger E på soffan och ser på just det och J ligger bakom och håller om henne med ena armen. Hur gulligt som helst.
J verkar ha fått ögoninflammation så om det ser lika rött ut imorgon måste vi vara hemma från dagis för de vill inte ha såna smittor där tydligen. Jag kan gärna tänka mig att vara hemma med henne men missar då en rätt viktig "filmanalys" som jag hoppas att ngn av mina klasskamrater kan briefa mig om sedan.

Ikväll ska min sambo och jag njuta av Desperate Housewives på Kanal 5.
I och morgon ännu viktigare- LOST!!! Tänk vilket rabalder det blev när det var uppehåll en vecka. Jag var själv rätt upprörd innan jag fick veta varför. Då har man små bekymmer och det ska man ju vara tacksam för!

Kram från mig

Inga kommentarer: