torsdag, november 17, 2005

Vad ska man säga?

Läs länken ovan... menar Anna att alla hennes hemska exempel har skett på dagis i Sverige? Det är ju ofattbart!!! Jag måste säga att jag är tacksam att mina barn bor där de bor och att vi har dagmamma -ursäkta dagbarnvådare. Vi har det så bra men man vill ju inte skryta för mycket om det eftersom dagbarnvårdare är få förunnat idag. Och mina vänner och deras barn är nöjda med att vara på dagis, ursäkta förskolan och de som jobbar som förskolan ska absolut inte klandras för de gör ett superjobb.... men jag är tacksam för att vi hade turen att få platser hos Eva... verkligen...
Har ni läst den här bloggen: http://sofford.blogspot.com/? Hon har ett och annat att säga om förskolan och om oss föräldrar. Får mig att tänka till iaf, och så ger hon mig ännumer dåligt samvete. Så härligt!

Inga kommentarer: