lördag, november 19, 2005

Ny mössa

Lördag hemma med tjejerna. R är på herrmiddag. Efter att vi varit ut 2 helger på raken tyckte jag det var underbart skönt att bara få vara hemma en helg, utan att behöva packa och planera och åka iväg hela gänget som det oftast är tal om. Det är ju också kul förstås men det är skönt med en slappar emellanåt.
Min mamma har varit här idag och vi gick på marknaden med E så fick J vara hemma med far. Det var en rolig tur och jag skaffade mig en liten mössa (bild!) som skulle vara från Paris som försäljaren sa. Jag tyckte den var fin så den blev fyndet på marknaden plus lite fika och godis och 10kronors-julklappar till barnen.
Vi har ätit Flygande Jakob (lightvarianten!!) och ska väl mysa med lite ostbågar också innan de små ska gå och sova och jag får ha tv-soffan helt för mig själv.. ahhh.....
Måste också visa ett foto på det vi lagade igår. Ser det inte vackert ut så säg? Det tog sin lilla tid för vi är ny på detta men resultatet var verkligen superdupergott!

Inga kommentarer: