fredag, december 23, 2005

Dan före dopparedan



Åh va härligt det var idag... allt är färdigt, klapparna inslagna, pepparkakorna bakade och sillen är redo i kylen och vi har haft sovmorgon efter att ha myst framför tvn och sett Grinshen med Jim Carrey igår kväll.
Jag har visseligen lite uppsats att skriva men jag tror jag kan ta det sen.
J har just lagt sig för att sova middag och jag och E ska ut och skotta snö och prova åka lite tefat.
Få se om vi får grannarna på besök för lite glögg ikväll.
Förut brukade vi faktiskt spela bingolotto den här dagen på året-enda dagen på året- men nu är väl den traditionen slut.... så vi får göra nått annat.....

Nu njuuuter jag.

Vi har ju klätt granen också. Se så fin den är- en riktigt snygg och snäv gran som svärfar fixat åt oss.

Kram och God Jul på er!!

Inga kommentarer: