fredag, maj 19, 2006

Schlager Silvia

Såg semifinalen igår och givetvis så hejade hela familjen på Carola som skötte sig bra. Hon var kanske lite nervös i början med det var knappt märkbart.
Sen såg jag Islands bidrag med Silvia Night för första gången- jag har inte hängt med i år så jag fattade ingenting först, tänkte att USCH vilket skräp men sen började jag ändra åsikt och tyckte snart att den var förtjusande. Förstod dock inte varför publiken buade -inte konstigt om hon var nervös... Jag har lyssnat på låten via webbtv idag och tycker bättre och bättre om den så nu har jag en ny idol.
Annars tyckte jag man fick se många "skrev" i går. Jag räknade ut att det var 12 kvinnliga nummer och av dem så visade 9 bidrag på nått sätt den del där kroppen klyver sig. Andorra får definitivt minus för rena porrshowen men de andra var inte så mycket bättre de.... Då gillar jag Carolas stil bättre. Jag är inte pryd men hallååååå - familjeunderhållning ba va!!

Inga kommentarer: