torsdag, maj 25, 2006

Grattis Finland

Jaja man måste ju säga att det var rätt så kul att Finland vann hela skiten. Jag var förvånad för jag trodde verkligen på Carola men ack vad jag bedrog mig. Men jag gillar Lordi så det gör inget, men jag misstänker att det var många ute i stugorna som inte brukar rösta som gjorde det denna gång. Bara för att det var nått annat än det vanliga schlagerköret sas.
Det förstår jag men nu undrar jag hur det kommer att låta nästa år. Vilka bidrag ska vi komma med: Mustach och Hellacopters? Det blir intressant att se.

Var till stan igår och shoppade loss. Hittade inget på butiken där jag har vunnit ett presentkort så jag får gå dit igen senare men däremot hittade jag en underbar baddräkt som gör att jag kan bada med barnen i sommar utan att vilja gräva ner mig i sanden... det var ett lyft i dubbel bemärkelse. Sen handlade jag tröjor åt E, min favorit deo Biotherm, presenter till barnkalas, t-shirt på Kappahl och mat på Willys. En tuff heldag med andra ord ;-)
Imorgon ska jag skriva färdigt hemtentan och lämna in den och sen har jag "sommarlov"- vilket innebär att jag ska skriva in mig på arbetförmedlingen den 5/6 och se vad som händer.

Inga kommentarer: