måndag, maj 01, 2006

Sköna maj

Tänk att det är maj redan. Det innebär att E snart har 5 års kalas och att min skola snart är slut för den här terminen-otroligt härligt!!
Det har varit ännu en härlig helg med soligt väder. Snön smälter bort av bara farten och jag ser att mina liljor börjar spricka upp ur jorden och det gör mig alldeles varm och glad.
Valborg firade vi med en majbrasa här på området. Mycket trevligt med korvgrillning, marsmallows, pinnbröd och kanapé och fullt med ungar som hade roligt.
Deklarerat har vi också gjort- på nätet givetvis - tänk så smidigt.
Jag minns i min barndom då mina föräldrar skulle deklarera och vilken vånda det var med den, pappa som rotade i drivor av kvitton och papper och slet sitt hår.... jag tänkte att jag aldrig ville bli vuxen och behöva genomlida nått så hemskt..... ;-)

Kram M

Inga kommentarer: