måndag, oktober 30, 2006

5dagar kvar...

om blott 5 dagar sitter vi på planet till THAILAAAAAND... gu så härligt det ska bli. Just nu är det mycket som snurrar i huvudet med packning och andra förberedelser. Än så länge är jag inte så pirrig och känner inte ångest för att lämna barnen- skönt.

Har idag börjat Lp2 och Arbetsrätt. Det är inte ett roligt ämne men ack så relevant om man ska jobba med personal. Ett nödvändigt ont alltså.
Har hämtat mina nya snygga solbrillor med styrka hos optikern. De hade kampanj så jag behövde bara betala 210kr. Det var väl bra pris!! Jag lär använda dom på vår resa en hel del och sen när man kör bil och är ute på isen på våren. Jag erkänner att jag blir lycklig av materiella ting. Jag har även hittat en somrig top och uppdaterat mitt smink idag inför resan. Jag har känt konsumtionsglädjen!

1 kommentar:

Lindas trädgårdsblogg sa...

210 kronor! Jag har tänkt flera somrar nu att jag måste fixa ett par slipade solbrillor, jag lider ju i solskenet utan solbrillor (med vanliga glasen), men det blir ju aldrig av. Vad var det för kampanj? På någon av kedjorna? Du sparar väl lite konsumtionsglädje till Thailand också? :-)