onsdag, november 01, 2006

Nya fräsha knep

Håller på att tona håret- ja det kanske inte är så smart med tanke på vart vi ska och att solen kommer att bleka håret men jag ville göra det iaf för att känna mig tipptopp. Har köpt lite nytt att ha på mig och ett supersnyggt nagellack som är mörkt nästan svart vinrött. Och så har jag korta naglar till det. Helt rätt i höst om man ska lyssna på de trendiga :-) och jag måste säga att det var störtsnyggt!!! Jag tror jag ska återgå till mörka läppar också men det tar ett tag att vänja sig när man bara använt läppglans i flera år.
Det är meningen att jag ska skriva projektuppgifter och plugga Arbetsrätt men jag är så spattig så jag får inget gjort. Ska även städa eftersom svärföräldrarna ska bo här när vi är borta.... det skapar en heldel prestationsångest hos mig. GAAAHHhhh

1 kommentar:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Mörka läppar hade du när vi jobbade ihop! Snyggt på dig! Resfeber?!?!