torsdag, december 14, 2006

Julklappsrally

Pust- idag har vi haft sista lektionen och förberett klart inför redovisningen efter nyår. Sen åkte jag in till stan och gjorde klart alla inköp. Snacka tunga påsar!!! Nu är jag färdig så gott som... är det nu så att jag missat nått så beställer jag över nätet för nu iiiisss jag inte åka in fler gånger. Har verkligen blivit mättad på shopping och det trodde jag aldrig jag skulle säga.

Måste få dela med mig av sånt som jag garvar åt när jag är inne på tjuvlyssnat.


"Vaddå, är det ett grekiskt tjejnamn eller?"
(Smyckesbutik, Piteå)

(En kille ~25 tittar på förlovningsringar med en manlig säljare.)


Killen: Jag skulle vilja ha två likadana såna här ringar.

Säljaren: Jo, men tanken är att mannen ska ha en sån ring och hon den mindre ringen.
Killen: Jo, men nu är det ju så att hon heter Jonas...

1 kommentar:

Hannele på Hisingen sa...

Jonas borde väl ändå ha följt med? :)