måndag, april 02, 2007

Grejar för fullt

Håller just nu på med att måla om möblerna som J ska få till sitt nya rum. Det är Es gamla som är alldeles fullklottrade och fula, som nu blir fräscht vita istället. Jag håller också på att flytta över mina kläder till nya rummet. Våra nya garderober är IKEAs Pax med ekfaner. Denna gång valde vi att sätta 2 dubbelgarderober med plastbackar istället för tråd och det känns mycket bättre. Det blev lättare att sortera in kläderna och mer överskådligt än som den gamla garderoben med 2 singlar och en dubbel...(om ni hajar)...


Jag är så lycklig nu- ledig från skolan hela veckan, får inreda och städa inför nya rummet, solen skiner och så är det påsk snart. Härligt. Hoppas vädret håller isig och att vi kan vara på isen.
Ser fram emot att få umgås med familj och vänner och äta gott och skidra och pimpla.

1 kommentar:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Vi var på Ikea ikväll (haha, vi har 5 km till Ikea!) och jag började än en gång drömma om ett nytt garderobssystem. Så som du vill jag också ha det!!! Härligt med ledigt. Glad påsk!!