onsdag, december 14, 2005

Uppdaterad frisyr

Idag har jag varit hos min gode vän Åsa och frissat mig på hennes nya salong. Jag blev så nöjd men det blev inte några större förändringar utan en centimeter kortare och lite mer volym. Ska tona det hemma också så blir det tipptopp.
Har letat en julklapp åt mig själv som min sambo ska få ge mig men hittade inget - kanske pga det begränsade utbudet (i det samhället.....) eller för att jag egentligen inte behöver nått utan bara vill ha... skor och en kappa tex... suck.... och smycken av Pilgrim och av Snö of Sweden....
Så jag önskar mig ett par gångstavar av honom för det ska visst ge 30% bätte effekt att promenera med dessa och jag behöver all procent jag kan få.
Jag provade pappas nya motionscykel idag. Den skulle passa bra hos oss för då skulle jag kunna sitta och trampa medans jag såg Oprah, men jag vet också att jag skulle bli less efter ett tag och den skulle bli en damsamlare under sängen. Så varför inte göra en stepupbräda som man kan gå på framför Tv-n i stället. Kanske jag kan ta en av ungarnas pallar och prova eller slår jag ihjäl mig då?

Vår ena bil är trasig. Det ställer till det oerhört för oss med tanke på att vi pendlar åt varsitt håll. Och jag måste till skolan för att kunna jobba med uppsatsen... och på fredag har vi inget dagis. Jag har smått panik just nu.

Inga kommentarer: