tisdag, januari 03, 2006

Stavgång

Tomten kom ju med promenadstavar och reflexväst till mig och min sambo så de har jag testat några gånger nu. Oj så jag fick flåsa... redan när jag kom fram till Gs hus som jag skulle gå med så tyckte jag att det räckte... och tänkte gå hem igen men hon fick mig att behärska mig och hänga med på en 50 minuters runda. Och det var inte så tokigt, lite mellanting mellan jogga och gå. Kommer jag definitivt att göra igen om bara det blir lite varmare för nu är det -17C här.
Annars är det febriga barn som gäller. E har sovit i princip hela dagen. Bara druckit vatten och sovit och sovit. Stackars lillgumman..
Den andra bruden är det däremot värre fart på... hon hinner följa mig i hasorna hela dan och ändå göra en massa hyss när jag inte ser...vad måndebliva?

Inga kommentarer: