tisdag, februari 28, 2006

Prova denna goda rätt

Måste bara få rekomendera ovanstående länk som vi åt till middag idag. Smarrig och nya smaker. Risnudlar ska jag definitivt köpa fler gånger.
Nått som jag däremot inte var så förtjust i var fullkornsnudlar. Jag köper annars allt i fullkorm men just nudlarna var inte goda. Så de får vara för mig.

Annars så var det ju dåliga nyheter det här med fågelinfluensa som nått Sverige. De säger ju att vi inte ska oroa oss för smitta till människor men man blir ändå fundersam.

Har varit på konditoriet och köpt semlor som vi snart ska fika. Gott. Jag tror jag ska ha varm mjölk till....

Vad gjorde du för 20 år sen... appropå Palmemordet? Jag vet att jag var i Luleå med min dåvarande pojkvän och att jag hörde om mordet morgonen efter... men jag var så nykär som man är när man är 16 så jag tänkte inte så mycket på det just då. Men jag hade en kompis som verkligen fick ögonen på sig eftersom hon befunnit sig i området vid tidpunkten för mordet... hon förhördes av polis som vittne och var med i tidningarna och jag glömmer aldrig då Aftonbladets reportrar kom till skolan och letade efter henne. Det var nog ingen trevlig upplevelse för henne och familjen. Hoppas hon förlåter mig för att jag skriver om det.

Och Grattis på Maria-dagen till mig själv och alla andra Marior!!

Inga kommentarer: