fredag, mars 03, 2006

Vill inte prata sjukdommar men...

...vi skulle ju till Dundret idag och åka slalom hela helgen. J skulle få stanna hos min mor och far. Men vad händer när vi kommer fram till mina föräldrars hus och ska lämna henne där? Jo hon kräks!!! Och då är frågan: Är det åksjuka eller den förbaskade magsjukan som alla drabbas av? Ja - mina föräldrar var inte så sugna på att umgås längre så vi åkte hem och väntade på mera.. men inget hände.... hon är pigg som en lärka och äter som en häst!!! Jag säger bara TYYYPISKT.
Nå - vi får starta tidigt imorgonbitti och göra om proceduren och se vad som händer men nog var det väl snopet! Och E som sett fram emot att få träffa sina kompisar som vi ska bo hos.
Hon fick åka och leka med en annan kompis i eftermiddags så dagen har nog inte varit allt för trist för henne. Själv drabbades jag av enorm lust att tröstäta så det är vad jag har gjort.. och sett på Oprah på alla 4 kanaler...;-)
Depp depp depp

Inga kommentarer: