måndag, december 11, 2006

Helgens bravader

Som ni kanske förstått av förra inlägget så blev jag totalt överraskad av mina tjejpolare ifredags. Jag råkade tala med M som frågade lite fint om L hade ringt mig och när jag sa nej så sa hon bara nej det var inget.... sen tyckte M iaf att jag skulle se till att vila under eftermiddagen eftersom jag var så förkyld... men vila gjorde jag inte utan jag åkte till närmaste klädaffär och uppdaterade min garderob och sen åkte jag hem och tokstädade eftersom jag fått veta att det skulle komma nån barnvakt eftersom min man också skulle bort på kvällen.
Barnen fick se all tv de ville och sen hann jag också ta mig en stund på soffan innan L ringde och sa att det var dags att göra sig färdig.
Vid 17.30 kom A-H, M och M och hämtade mig och vi åkte til Illardo där resten av skaran väntade, F, S, J, L och M. JÄTTEKUL!!!
Vi åt buffé och drack och jag blev bjuden på goda drinkar hela tiden och blev ganska så glad i hatten på en gång. Tyvärr hade min röst lagt av pga förkylningen så jag kunde knappt prata- det gjorde inte saken bättre....
Vi gick vidare och de färgglada drinkarna fortsatte serveras till min ära och jag blev bara schnyggare och schnyggare....
sen gick vi på Olearys och då var det dags att entra dansgolvet. Gick bra - tills jag ramlade under E-type orgien... då insåg jag hur illa det var med mig...men vi hade jättekul- eller iallfall jag. När vi åkte hem kunde jag inte få fram ett ord och på Lördag morgon mådde jag iiiinte bra... men min käre man tog hand om markservicen när barnen vaknade och jag sov vidare till 12.
Sen var jag i hyfsad form faktiskt.

När de andra åkte på badhuset låg jag och slappade framför tvn och såg My super-X girlfriend (helt ok film - lättsam underhållning).
På kvällen var vi till brorsan och åt middag med dem. De hade lagat jättegod entrecote med pommes och kryddsmör. Vi spelade lite TP-DVD och åkte sen hem och kollade på MI3 ( den också helt ok. Spännande och megamycket action).

En bra helg mao.

Kram

2 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Åh, en möhippa! =oD

Maria sa...

hellyea