tisdag, december 12, 2006

Önskelistan

Jag har inte varit så duktig på att julmysa på min blogg. Fy - det måste bli bättring! Idag har jag ägnat dagen åt en del skolarbete men har även hunnit packa ihop lite kläder och leksaker att ge till Kupan. Passar bra till jul eller hur ! Samvetet ni vet... nu när man önskar nytt...


Dags för min önskelista till tomten (den riktiga tomten alltså- inte mamma) :


En Nokia 6085
eller nån annan läcker modell... är less min tråkiga..









Fågelholk från
Granngården som matchar vårt hus.









Solcellslampa från Konstsmide

Man behöver minst 2 eller hur?!








Eldfat från Trädgårdsrum

eller 2...






Halsband från Le Shop
och så vill jag givetvis ha en egen Laptop och en hammock till trädgården...

Men den riktiga tomten är ju rik så det ska väl inte va nått problem?!

Inga kommentarer: