måndag, januari 22, 2007

En "Klimatförändring"

Temperaturen är nu -22.5 grader och det rör sig neråt och imorgon ska det bli ca 30... brrrr långkalsongväder.
Helgen har varit bra:
I Fredags hade E en kompis på besök på eftermiddagen och på kvällen var det god middag, fredagsmys och Let´s dance.
Lördag: simskola, kaffegäster och på kvällen hem till ett par kompisar för lite samkväm.
Söndag: simskola, pulkåkning, filmen Pingvinresan och sen middag hos min bror- en god gryta som fått puttra länge.
Idag har jag varit på skolan hela dagen. Jag och K försöker komma fram till vad vi ska skriva uppsats om. Det finns många intressanta ämnen så det ska nog gå bra tillslut.
Har läst runt på bloggarna och forumen om LCHF-kost och hittade denna debattartikel som jag tipsar om för er som vill veta mer varför fett är bra och kolhydrater är DÖDEN I GRYTAN.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojj, vilken bra blogg, suveräna tips och länkar. Alltså vilken Planetista du är!!!
Som den sopsorteringhysterika jag är kom jag på ett bra tryck som man skulle kunna fixa på en top, KOMPOSTERA MERA, vad tror du?

Maria sa...

PLANETISTA - vilket bra ord!!!
Du vann helt klart min inofficiella tävling Suss.