tisdag, januari 09, 2007

Lat dag

Har barnen hos dagmamman och ligger själv på soffan. Har sett "Liftarens guide till galaxen" och blippat förstrött mellan kanalerna... borde jag skämmas för att jag är så lat? Men jag har faktiskt också förberett mej för redovisning på fredag, och så ska jag väl vika tvätt och förbereda middag så jag är inte helt oduglig.
"Liftaren.." var föresten helt i min smak. Jag hade inga förväntningar eftersom jag inte ens läst boken så jag tyckte den (filmen) var riktigt rolig. President Zaphod Beeblebrox var rätt rolig och påminde lite om Gary Oldman i Femte elementet.

Jag ångrar djupt en surfning jag utförde idag. Jag fick tips om en rolig websida när jag kollade på "Jay Leno show" och surfade dit och blippade runt men kom tyvärr på en mycket olämlig sida med riktiga foton av bla bilolyckor. En bild jag fick se har fastnat på näthinnan...
Jag får skylla mig själv som lät nyfikenheten ta över hand men ändå.... har ni någongång gjort nått sånt så ni mått dåligt?

Jag har ju snofsat upp min blogg också.

Inga kommentarer: