fredag, januari 05, 2007

Trettondagsafton

Har inte hänt mkt här... Har varit på byggaffären i byn och hämtat hem tapetböcker så vi kan köpa och sätta upp tapeter i nya rummet och toan nångång. I sovrummet har jag tänkt mej en mörkröd fondvägg (ev med stora medaljonger) och resten i "sandfärg". Vi ska även köpa sänggavel och garderob och då blir det i ett mörkare träslag så att känslan i rummet blir lite asiatisk. Golvet ska vara ek. Längtar tills vi får flytta in för nu känns det trångt med 4 personer i 80kvm. Alla nya leksaker som tomten kom med gör inte saken bättre ;-) Jädra tomte.

Ja jag är med i Amelias läsarpanel som Fideli påpekade. Mitt vackra ansikte i 2x3cm format och svar på några enkla frågor. Men man får en väska!! Men det visste jag inte igår så jag var på klädaffären i byn och köpte mig en "festväska"... i onödan för int´ behöver jag två. Jag är ju bara på fest en gång per år och det är nyår...typ...

Såg ni serien Traffic på Kanal 5. Om inte har ni missat nått!

1 kommentar:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Men då måste jag ju köpa Amelia!!! Första gången på mååånga år (jag räknar inte Amelia Jul). Eller kan du ge en resumé vad u tyckte?