torsdag, december 28, 2006

Häxan surtant

För er som har barn eller är allmänt morgonpigga kan jag rekomendera jullovsmorgon med Häxan Surtant. Hon är bara för underbar- så sur och otrevlig och vägrar erkänna att hon inte kan eller att hon har fel. Man får sig en härlig dos av surkärring så man blir glad för resten av dagen.

Annars har min make råkat ut för något.. han blev "bortförd" av kompisarna igår och idag är han sig inte lik... stackarn....han har nog också blivit för gammal för sånt.

Nu är jag lite rastlös av att bara gå hemma. Skulle vilja in till stan och gå på mellandagsrea- drömmer om snygga kläder.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, det låter trevligt - gillar bittra surtanter ju :)

Lindas trädgårdsblogg sa...

Oj, detta program har jag missat varje morgon... (läs bloggen min så förstår du).