tisdag, december 06, 2005

Skallebank

När jag är på vift och glömmer att dricka vatten så får jag så himla ont i skallen. I kväll har jag legat i ett mörkt sovrum och inte orkat nått... jag är tydligen känslig för uttorkning eller vad!!!

Idag har jag julhandlat ännu mer. Denna gång gjorde jag istortsett färdigt till alla utom nån fjuttgrej till...det tar sin tid. Men skönt att få det mesta överstökat innan vi börjar med uppsatsskrivningen för vi vet ju inte hur uppbokade vi blir framöver.
Jag ska inte berätta här vad jag har köpt för man vet inte vem som läser....men jag kan säga att det är mycket bra presenter.
Jag var och åt lunch med en kompis po ett nytt ställe som hette Zan. Jag åt en foccacia, och de hade en god salladsbuffé också. Ikväll har jag lagat falafel till middag- helt vegetariskt med hummus och pitabröd. Men min sambo blev inte så förskräckt. Han brukar annars vara skeptisk till köttfria middagar.

Just nu sitter jag och gör julskivor till vår dagmamma för hon saknade musik som hon och barnen kunde sjunga till. Jag gör egna små fodral till... visst är jag pysslig. Det finns så mycket man kan göra med en skrivare.

Inga kommentarer: